Ben jij bereid om bij te dragen aan de strijd tegen corona? mooi! Dan kun je binnenkort aan de slag als callcenter / beheerder bij GGD Flevoland. Lees en pas toe Wat je gaat doen? Als callcenter / administratief medewerker van Flevoland GGD ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefonische vragen, het maken van afspraken voor diverse overlegmomenten en overige administratieve taken. Overige taken zijn: -Antwoorden van verschillende groepen, waaronder infectieziektebestrijding, reisvaccinatie, gezondheid, surveillance, milieu en forensisch onderzoek. Maak afspraken voor diverse overleggen, geef voorlichting en zorg voor dataregistratie. -Zorgen voor de voorbereiding, begeleiding en afhandeling van consulttijd. – Zorg voor communicatie en administratief werk voor verschillende teams Wie je bent? -Volledige MBO-opleiding niveau 3/4 (medisch) secretaresse. – Je bent minimaal 20 uur per week vrij. -Je hebt goede schrijf- en communicatieve vaardigheden. -Je hebt ervaring in soortgelijke functies. – Kennis en ervaring hebben met Microsoft Office-softwarepakketten. -De telefoon klinkt erg goed. -Je werkt nauwkeurig en proactief. -Gratis ’s avonds en in het weekend. Wat je krijgt? -Het totale uurloon is 16,45 euro. -8,33% vakantiegeld. -Woont u buiten Lelystad, dan is de reiskostenvergoeding per kilometer 0,11 karaat. Werk bij GGD Flevoland De werktijden zijn van 8.30 uur tot 17.00 uur, maar het belangrijkste is dat je in het weekend en ’s avonds ook voor 20.00 uur vrij kunt zijn. We verwachten dat de missie in ieder geval tot oktober zal duren, maar mogelijk ook tot december. Deze vacature staat uiteraard open voor iedereen die dit beseft. |
https://nl.nieuwejobs.com/job/q/callcenter-medewerker.html |