Een baan vinden via een detacheringsbureau in de financiële dienstverlening

Je kunt via een detacheringsbureau in de financiële dienstverlening een baan vinden bij bijvoorbeeld een bank of een verzekeraar. Ben jij een professional die nog zoekt naar de juiste uitdaging binnen deze branche? Of wil je kennismaken met een werkgever die perfect voor jou is, maar die jij zelf nog niet gevonden hebt? Dan kun je gebruikmaken van de service van een detacheringsbureau in de financiële dienstverlening. Ben jij meer geknipt voor het steeds wisselen van werkgever, zodat je je met veel verschillende projecten bezig houdt? Ook dan is de stap naar een detacheringsbureau de juiste stap voor jou.

Werken via een detacheringsbureau in de financiële dienstverlening

Als je wilt werken via een ervaren detacheringsbureau in de financiële dienstverlening, dan zou je eens nader kennis kunnen maken met inVentiv. Deze partij heeft ruime ervaring en biedt versterking aan organisaties in voornamelijk het bank- en verzekeringswezen. Een heel belangrijk voordeel van dit detacheringsbureau is wel dat je er terecht kunt als starter én als ervaren professional. Voor iedereen liggen er mooie opdrachten en projecten klaar. Je kunt hier zeker niet alleen terecht als je verschillende organisaties van dienst wilt zijn. Ook als je op zoek bent naar een vaste baan bij een fijne werkgever kun je prima bij deze partij terecht.

Solliciteer via deze partij

Als jij een baan in de bank- en verzekeringssector wel ziet zitten, dan ben je zeker welkom bij een ervaren detacheringsbureau in de financiële dienstverlening, zoals inVentiv. Het is fijn als je hierbij ook nog de meest interessante soft skills met je meebrengt. Denk onder meer aan een flexibele instelling, een klantgerichte houding en het tonen van initiatief bij ieder project. Je kunt altijd een kijkje nemen op de website van dit detacheringsbureau om meer te weten te komen over de mogelijkheden voor jou als starter of als ervaren professional.

https://www.inventiv.nl/

Zet de stap naar datagedreven werken met een interim data-analist

Datagedreven werken biedt ontzettend veel voordelen voor uw bedrijf. Het zorgt ervoor dat u een duidelijker overzicht heeft van hoe uw bedrijf er voorstaat, het geeft zicht op de ontwikkelingen op de markt en het stelt u in staat om uw bedrijfsprocessen te optimaliseren. Op deze manier heeft u een streepje voor op uw concurrenten. Bent u nog niet bekend met deze manier van werken en kunt u de kennis en kunde van een externe partij of professional gebruiken? Dan helpt Scope Data, een professioneel detacheringsbureau, u graag met het vinden van een interim data-analist.

Ontdek de werkwijze van dit detacheringsbureau

Een interim data-analist helpt u om grip te krijgen op de hoeveelheid data binnen uw organisatie. Door middel van onder andere datavisualisaties en overzichtelijke rapportages wordt de informatie voor u inzichtelijk gemaakt. Zo kunt u weloverwogen keuzes maken over de koers van uw bedrijf. Scope Data gaat graag met u in gesprek om tot een oplossing voor de korte of lange termijn te komen. Zo hoort het kundige personeel graag welke kwaliteiten, capaciteiten en kennis u zoekt in de ideale kandidaat. Ook houden de medewerkers rekeningen met de cultuur binnen uw organisatie. Vervolgens gaan zij op zoek naar kandidaten die een potentiële match met uw bedrijf zijn.

Een ideale kandidaat uit de eigen pool of het netwerk van zzp’ers

Scope Data kan de ideale interim data-analist voor u vinden uit de eigen pool van talentvolle professionals of uit het netwerk van ervaren zzp’ers. Het bedrijf kan ook tijdelijke professionals  detacheren wanneer een van uw medewerkers met ziekte- of zwangerschapsverlof is of wanneer uw afdeling om een andere reden tijdelijk onderbezet is. Vraag meer informatie aan over de werkwijze en de mogelijkheden door contact op te nemen met dit detacheringsbureau. Het team vertelt u graag meer over hoe het op zoek gaat naar een geschikte specialist voor uw datavraagstuk.

https://scopedata.nl/

Biotech recruitment voor het vinden van de perfecte match voor jouw bedrijf

Recruitment bureaus zijn er in overvloed. Veel bedrijven maken hier dan ook graag gebruik van zodat het hen minder tijd en energie kost om een vacature in te vullen. Maar als werkgever binnen de Farma- en Biotech-branche ben je op zoek naar gespecialiseerde professionals in Life Sciences. En wanneer je een vacature hebt die ingevuld moet worden, is het niet altijd makkelijk om kandidaten die geschikt zijn voor deze industrie te vinden. Hiervoor is Biotech recruitment. Een gespecialiseerde manier van werven die ervoor zorgt dat jouw bedrijf wordt aangevuld met de juiste mensen.

De specialist in het selecteren van professionals

MY Recruitment is een specialist op het gebied van het werven en selecteren van kandidaten voor de internationale Life Sciences markt. Deze Biotech recruitment consultant zoekt professionals die geschikt zijn voor specialistische en managementbanen in de Farma- en Biotech-industrie. Hierbij moet je denken aan banen voor product development, sales en marketing, algemeen management en vele andere gebieden. Zij zoeken kandidaten die hbo of wo opgeleid zijn en een studie hebben afgerond die aansluit op een van deze functies. Samen met jou als werkgever wordt zowel op nationaal als internationaal niveau gezocht naar een persoon die een goede match zal zijn met jouw bedrijf.

Neem contact met dit bedrijf op voor hulp!

Het is niet altijd eenvoudig om een nieuwe werknemer te vinden die perfect past bij jouw bedrijf. Met de Biotech recruitment specialisten van MY Recruitment weet je zeker dat er alles aan gedaan zal worden om de vacature op een goede manier in te vullen. Zij gaan op zoek naar een perfecte match tussen werkgever en kandidaat. Zelf hoef je alleen aan te geven wat je wenst op het gebied van kwaliteiten en de experts van MY Recruitment gaan voor je op zoek. Als je nieuwsgierig bent geworden naar dit Biotech recruitment bureau kun je contact met ze opnemen. Zij staan voor je klaar om nog meer uitleg te geven over de wijze waarop zij kandidaten werven.

https://www.my-recruitment.com/

Gebouwen

Gebouwen

Het bedrijf behandelt restauratie, renovatie en burgerlijke bouwkunde projecten. Deze projecten kunnen musea, openbare aanbestedingen, universiteiten, complexe gebouwen, tunnels, bruggen, … inhouden.

Jouw verantwoordelijkheden

Wees verantwoordelijke voor je eigen site.

Als werfleider sta jij 100% op de werf. Je krijgt daarbij nauwe ondersteuning van de projectleider en werkvoorbereider. Op de werf stuur je zowel jouw eigen team aan, waarbij je ondersteuning krijgt van jouw ploegbazen, alsook onderaannemers. De grootte van het team is afhankelijk van de projecten en kan van 2 tot 20 man gaan, steeds aangevuld door onderaannemers. Perfectie is bij hun heel belangrijk. Als Werfleider heb je oog voor planning, praktische problemen en de veiligheid op de werf.

Jouw profiel

Je beschikt als werfleider over:

  • Master bouwkunde (industrieel ingenieur)
  • Vlot communicatief in het Nederlands, Frans en Engels is een plus
  • Organisatorische vaardigheden
  • Interesse in burgerlijke bouwkunde of gebouwen 

Ons aanbod

Vanuit onze marktkennis begeleiden wij jou naar een job die bij je past, waardoor je jouw expertise kan verruimen en benutten. We gaan in gesprek om een passend salaris af te stemmen. Rekening houdend met jouw ervaring, opleidingen en functie komen we steeds tot een competitief loonpakket waar jij je goed bij voelt.

https://www.vindazo.be/vacatures/gebouwen.html

Bediende verkoper Bio-Planet Turnhout

De Groep Colruyt telt meer dan 29.000 medewerkers en meer dan 20 bedrijven. Dit zijn niet alleen verschillende winkelpraktijken, zoals Colruyt, OKay en Dreamland, we hebben ook een eigen communicatiebureau, vleesverwerkend bedrijf, technische dienst … wat de groep tot een van de grootste privéwerkgevers van het land maakt. We zijn een stabiel bedrijf dat menselijkheid en waarde waardeert. Daarom geloven we in en investeren we in onze medewerkers.

Functieomschrijving

Bio-Planet is geen gewone supermarkt: onze klanten willen bewust winkelen. Daarom is jouw kwalitatieve aanpak in de werkplaats essentieel: denk aan de juiste prijs, een vlotte kassaservice … Als medewerker geef je klanten ook deskundig advies over ons productgamma.

De verkoopmedewerkers van Bio-Planet voeren verschillende taken uit:

  • U kunt producten effectief in de schappen plaatsen om de producten zo redelijk en aantrekkelijk mogelijk aan klanten te presenteren. U kunt deze operatie ook snel binnen de deadline voltooien.
  • Je controleert de prijs en kwaliteit van het product en zorgt ervoor dat de inventaris klopt.
  • In de slagerij kun je klanten bedienen en je helpen bij de voorbereiding.
  • Je zorgt voor een vlotte en correcte afhandeling in het submagazijn.
  • Je maakt klanten vertrouwd met ons aanbod en alles draait om bewust consumeren. Is de klant bijvoorbeeld op zoek naar gluten- of suikervrije producten? Jij leidt de weg!

het belangrijkste? Welke taak u op dat moment ook uitvoert, deze klanten kunnen u aantrekken. Je belangrijkste doel is en blijft mensen informeren.

Je maakt deel uit van een nauw verbonden team en er is voldoende ruimte om je productkennis regelmatig bij te werken. Op deze manier kunt u altijd de nieuwigheid op de markt begrijpen en geleidelijk de nodige processen opzetten.

Profiel

  • Fancy supermarkt en slachthuis – je wilt in een supermarkt werken. Ook ben je heel blij om vleeswaren te gaan gebruiken in onze slagerij. Ervaring is niet vereist, door interne training kun je een echte vakman of een vrouw worden.
  • Klantgericht – Welke vragen u ook krijgt van klanten, u wilt dat ze vertrekken met het juiste product en een gevoel van tevredenheid. Verkoopervaring heeft de voorkeur.
  • In lijn met onze visie hoef je niet alles te weten over biologische landbouw, duurzaamheid of gezondheid, maar we hopen dat je erin geïnteresseerd bent en met plezier leert.
  • Flexibiliteit-klanten winkelen op verschillende tijdstippen. Weekendwerk en variabele werkroosters maken daarom deel uit van je leven. U begint op zijn vroegst om 7 uur ‘s ochtends. Een werkdag eindigt uiterlijk om 19:45 uur (of vrijdag 20:15 uur).
  • In goede staat til je de dozen elke dag op, schikt de rekken opnieuw, bedient de kassa en rijdt enkele kilometers. Met een goede gezondheid verliep alles op rolletjes. Daarnaast werk je vaak onvoorspelbaar in de slagerij.
  • Samenwerking-teamwork in de supermarkt is noodzakelijk. Je bent een natuurlijke teamspeler: je merkt direct wanneer een collega hulp nodig heeft, en biedt hulp indien nodig.

Aanbod

Opleiding – Om onze klanten snel te kunnen blijven helpen, krijgt u regelmatig opleidingen over nieuwe producten en biologische voeding.

Teamgeest – je komt terecht in een team van medewerkers die ook gepassioneerd zijn door biologische voeding. Iedereen helpt elkaar op de werkvloer, verricht handarbeid en deelt productkennis en expertise.

Doorgroeimogelijkheden – wilt u zich in de loop van de tijd verder ontwikkelen? Natuurlijk kan je dat. Medewerkers die zich bewijzen, kunnen bijvoorbeeld doorgroeien tot assistent manager.

Extra voordelen – Naast salaris kunt u ook genieten van tal van secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals winstdeling en hospitalisatieverzekering.


https://www.vindazo.be/vacatures/supermarkt.html

Administratief medewerker bij GGD Flevoland

Ben jij bereid om bij te dragen aan de strijd tegen corona? mooi! Dan kun je binnenkort aan de slag als callcenter / beheerder bij GGD Flevoland. Lees en pas toe

Wat je gaat doen?

Als callcenter / administratief medewerker van Flevoland GGD ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van telefonische vragen, het maken van afspraken voor diverse overlegmomenten en overige administratieve taken.

Overige taken zijn:

-Antwoorden van verschillende groepen, waaronder infectieziektebestrijding, reisvaccinatie, gezondheid, surveillance, milieu en forensisch onderzoek.

Maak afspraken voor diverse overleggen, geef voorlichting en zorg voor dataregistratie.

-Zorgen voor de voorbereiding, begeleiding en afhandeling van consulttijd.

– Zorg voor communicatie en administratief werk voor verschillende teams

Wie je bent?

-Volledige MBO-opleiding niveau 3/4 (medisch) secretaresse.

– Je bent minimaal 20 uur per week vrij.

-Je hebt goede schrijf- en communicatieve vaardigheden.

-Je hebt ervaring in soortgelijke functies.

– Kennis en ervaring hebben met Microsoft Office-softwarepakketten.

-De telefoon klinkt erg goed.

-Je werkt nauwkeurig en proactief.

-Gratis ‘s avonds en in het weekend.

Wat je krijgt?

-Het totale uurloon is 16,45 euro.

-8,33% vakantiegeld.

-Woont u buiten Lelystad, dan is de reiskostenvergoeding per kilometer 0,11 karaat.

Werk bij GGD Flevoland

De werktijden zijn van 8.30 uur tot 17.00 uur, maar het belangrijkste is dat je in het weekend en ‘s avonds ook voor 20.00 uur vrij kunt zijn. We verwachten dat de missie in ieder geval tot oktober zal duren, maar mogelijk ook tot december.

Deze vacature staat uiteraard open voor iedereen die dit beseft.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/callcenter-medewerker.html

Regional Financial Analyst

Jouw verantwoordelijkheid

Sodastream International BV is op zoek naar een gekwalificeerde accountant met een achtergrond in financiële systeemfuncties om regionaal financieel analist te worden. Als rapporterend aan de Europese CFO en als belangrijk lid van het Europese team, bieden regionale financiële analisten ondersteuning aan de regio, werken ze samen op functionele en marktgerichte aspecten en bieden ze uitstekende mogelijkheden om contacten te leggen met het senior management.

De rol van regionale financiële analisten is gericht op procesconformiteit (30%) en optimalisatie, waarbij inzichtelijke analyses worden geboden, waarbij meerdere gegevensbronnen en visualisatietechnieken worden gebruikt om effectief antwoorden te geven op belangrijke zakelijke kwesties die rechtstreeks van invloed zijn op de dagelijkse en lange termijn Bedrijfsstrategie.

Job description

Bewaak de actuele, budget- en prognose-inzendingen om ervoor te zorgen dat alle informatie tijdig en nauwkeurig wordt verstrekt.

Ondersteun zakelijke beslissingen door het creëren van financiële modellen en simulaties, en ontwikkel en onderhoud Europese rapportageoplossingen, inclusief Key Performance Indicator (KPI) rapporten.

Bekijk en betwist regionale resultaten om ervoor te zorgen dat eventuele risico’s of kansen duidelijk worden geïdentificeerd en bied samenhangende analytische ondersteuning om strategische zakelijke beslissingen te nemen.

Begrijp de concurrentiedruk waarmee het bedrijf wordt geconfronteerd en de mogelijke impact ervan, en bied zakelijke alternatieven / oplossingen

In het financiële systeemproject speelt het een belangrijke rol van procesverbetering en governance en controletesten.

Tijdens de implementatie van Net Suite hebben we nauw samengewerkt met de Europese markt om volledige financiële compliance en best practice-processen te garanderen.

Doe aanbevelingen om zakelijke kansen te optimaliseren en zakelijke risico’s / kosten te minimaliseren.

Ondersteuning van het rapporteren van regionale resultaten door middel van analyse en opmerkingen

Jouw profiel

HBO-niveau is vereist, bij voorkeur op het gebied van financieel management of boekhouding.

In een vergelijkbare internationale omgeving en vergelijkbare analytische internationale functies is minimaal drie jaar werkervaring vereist.

De affiniteit met IT krijgt prioriteit in eerdere systeemimplementatie-ervaring.

Uitstekende Excel-vaardigheden. Ik hoop ervaring te hebben met Net Suite, IBM Controller en TM1.

Zeer analytisch en in staat om business intelligence te gebruiken om impactvolle inzichten te genereren

Heb ervaring met bedrijfscontrole.

Uitstekende Engelse taalvaardigheid is vereist. Ervaring in het Nederlands heeft de voorkeur. andere

Ideaal voor Europese talen.

Bereid om regelmatig naar andere landen te reizen zoals vereist.

Bij SodaStream is het onze missie om het milieu te sparen door wegwerp plastic afval te verminderen.

Elke SodaStream-fles kan duizenden wegwerp plastic flessen vervangen. Met SodaStream kunnen consumenten in een paar seconden eenvoudig gewoon kraanwater in frisdrank en gearomatiseerde frisdrank omzetten.

Door gewoon water leuk en opwindend te maken, kan SodaStream consumenten helpen meer water te drinken. SodaStream biedt sterk gedifferentieerde en innovatieve oplossingen voor consumenten van koolzuurhoudende frisdranken in flessen en blik.

Wat moet SodaStream bieden?

SodaStream is een groeiend bedrijf en er zijn veel mogelijkheden om met ons mee te groeien. We bieden je een interessante, veelzijdige en dynamische werkomgeving waarin je jezelf volledig kunt uitdagen en ontwikkelen. Daarnaast werk je in een gloednieuw en open team, met veel vrijheid en verantwoordelijkheidsgevoel op het werk.

https://www.vindazo.nl/keywords/financial-controller.html